Do końca 2020 roku gra akcji Ghostrunner sprzedała się w liczbie ponad pół miliona sztuk - szacuje wydawca tego tytułu, All in! Games. Liczba sprzedanych sztuk jest szacunkowa, gdyż wyniki z większości platform spływają do All in! Games z opóźnieniem, czasami nawet kilkutygodniowym. Wynika to z faktu, iż sprzedaż prowadzi współwydawca 505 Games, który również otrzymuje niektóre dane dopiero po pewnym czasie. Szacunki zostały oparte o kilka wskaźników m.in. o dane cząstkowe, ze Steam, czy też liczbę aktywowanych kluczy do gry.
Jak mówi Piotr Żygadło, CEO wydawnictwa, All in! Games wspólnie z deweloperem One More Level oczekiwali sprzedaży na poziomie 400 tys. egzemplarzy, więc ta nieco przerosła ich oczekiwania.
"Zakładamy wsparcie dla naszego produktu przez 12 miesięcy od premiery. Jesteśmy zatem jeszcze dalecy od osiągnięcia docelowego szczytu sprzedaży. Przed nami m.in. promocje, aktualizacje, duży dodatek DLC, no i przede wszystkim wydanie na konsole nowej generacji, które powinno się cieszyć bardzo dużym zainteresowaniem. Mamy też spore rezerwy pod względem sprzedaży na Nintendo Switch. Pracujemy na tym, by ten potencjał w pełni zrealizować" - tłumaczy prezes All in! Games.
Utrzymana w cyberpunkowym klimacie gra Ghostrunner została bardzo dobrze przyjęta zarówno przez graczy, jak i media. Użytkownicy platformy Steam zostawili już blisko 19 tysięcy ocen, z czego aż 91% jest pozytywnych. Natomiast portal Metacritic, który zestawia wszystkie recenzje dziennikarzy growych, wyliczył średnią notę na poziomie 81/100.
"Ghostrunnerowi nie zaszkodziła premiera najgłośniejszego tytułu ostatnich lat, czyli Cyberpunk 2077. Wręcz może i nawet nam pomogła, ponieważ wpisaliśmy się w cyberpunkowy klimat w środowisku gamingowym, który panował w ostatnich tygodniach 2020 roku. W tym kontekście nasz tytuł pojawił się m.in. w serwisie CNN.com, co bardzo korzystnie wpłynęło na wizerunek zarówno nasz, jak i naszego produktu" - podsumowuje Piotr Żygadło.
Ghostrunner trafił już na PC, PS4, Xbox One i Nintendo Switch, ale tytuł ten będzie nadal wspierany i rozwijany.