Silnik RE Engine opracowany przez Capcom zapewnił deweloperom środki do stworzenia takich gier jak Resident Evil 7: Biohazard, Devil May Cry 5 czy remake Resident Evil 2. Wszystkie te produkcje zachwycały pod kątem sfery wizualnej, a teraz z raportu za ostatni rok finansowy - który zakończył się 31 marca - dowiedzieliśmy się, że firma nie zamierza rezygnować z RE Engine.
"Gry, które stworzyliśmy wykorzystując silnik RE Engine podczas obecnej generacji, zyskały uznanie krytyków, ponadto od wczesnych etapów budowania tego silnika zachowaliśmy możliwość rozszerzenia go na potrzeby rozwoju nowej generacji; silnik RE Engine to jedna z naszych mocnych stron, która przyczyni się do tworzenia gier nowej generacji.
Czego dokładnie zatem możemy się spodziewać po silniku w przyszłości? Cóż, Capcom twierdzi, że nie może zdradzać szczegółów, ale "tworzy obecnie wiele tytułów korzystających z silnika RE Engine".
Idąc dalej, raport zdradza również, że deweloper opracowuje przyszłościowe strategie na dłuższą metę, wierząc w rozwój rynku cyfrowego.
Nie możemy się doczekać, by zobaczyć przyszłe projekty firmy.